اولین دوره مسابقات برنامه نویسی هاتف

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی موسسه غیر انتفاعی هاتف زاهدان

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی هاتف

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی موسسه غیر انتفاعی هاتف زاهدان

بایگانی

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی هاتف

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی هاتف به مناسبت هفته پژوهش و با همکاری انجمن علمی برق و کامپیوتر موسسه آموزش عالی هاتف زاهدان ، در تاریخ 24 آذر 1392 در موسسه آموزش عالی هاتف برگزار می گردد. لذا از تمامی علاقه مندان واجد شرایط برای شرکت در این مسابقات دعوت به عمل می آید.

نحوه برگزاری و قوانین مسابقه :

ü     تیم ها به صورت سه نفره هستند و اعضای تیم باید حتما عضو یک دانشگاه یا موسسه آموزشی باشند.در زمان مسابقه ارائه کارت دانشجویی الزامیست.

ü     اعضای تیم باید در ترم جاری دانشجو باشند.

ü     به هر تیم یک دستگاه کامپیوتر اختصاص داده می شود که روی یک شبکه اختصاصی قرار دارد. داوران مسابقه هم روی این شبکه حضور دارند.

ü      به تیم های شرکت کننده تعدادی مساله الگوریتمی داده می شود. تیم ها باید این مساله ها را حل کنند، برنامه مربوط روی کامپیوتری که در اختیارشان قرار دارد آماده کنند و پاسخ آ نها را به یکی از زبانهای جاوا، پاسکال یا c++   از طریق شبکه برای داوران بفرستند.

ü     داوران جواب ها را بررسی می کنند در صورت درستی جواب امتیاز آن به تیم فرستنده تعلق می گیرد و در صورت غلط بودن جواب، پس از در نظر گرفتن جریمه زمانی به تیم فرستنده اطلاع داده می شود تا جواب خود را اصلاح کنند و دوباره سعی کنند به ازای هر پاسخ اشتباه 20 دقیقه جریمه زمانی به تیم فرستنده داده می شود.

ü      امتیاز تیم ها همزمان به اطلاع تیمهای دیگر می رسد و به ازای حل درست هر مساله کنار میز تیم حل کننده بادکنک هایی با رنگ های مختلف نصب می شود.

ü     در پایان مسابقه تیمها بر اساس تعداد مساله هایی که حل کرده اند و زمانی که برای حل مساله ها مصرف کرده اند رده بندی می شود.

ü     تمامی تیم ها ابتدا باید در مسابقات ثبت نام کرده و پس از دریافت کارت ورود به مسابقات ، در مسابقه شرکت کنند.

ü     در طول مسابقه نتایج بر روی اسکوربورد نمایش داده می شود.

ü     برای ارسال کد و داوری مسابقه از نرم افزار  PC2 استفاده می شود . ( نحوه استفاده از آن به اطلاع می رسد )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
مهران ریکی

نظرات  (۱)

چطور باید ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام
از طریق فرم ثبت نام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی